Op 6, 7 en 13 mei organiseerde Facq drie vakdagen in Antwerpen, Brussel en Gent om de laatste innovaties op het vlak van sanitair, HVAC en installatie voor te stellen. Het evenement, aan boord van de boot Blue Rhapsody, bracht meer dan 1.200 klanten samen. Installateurs, projectontwikkelaars, architecten en studiebureaus ontdekten er de innovaties van de 40 aanwezige merken, waaronder Grohe, Samsung, Vigour en Bosch.
De Facq Discovery Days, een uitgebreid productgamma…
Op de twee verdiepingen van de Blue Rhapsody presenteerden ongeveer 40 standen het aanbod van Facq. De HVAC-sector was goed vertegenwoordigd. Zo waren er de monobloc lucht-waterwarmtepompen van Samsung voorzien van R290 koelmiddel voor residentiële projecten. Dit type warmtepomp wordt exclusief door Facq verdeeld, net als de verdeelsystemen, de installatie- en de regelapparatuur.
Daarnaast was er een ruime keuze aan sanitair, waaronder porselein, kranen, douchewanden en meubels van marktleiders als Hansgrohe, Grohe en Delabie. Meer technische producten deden het ook goed, met stands van pompen, leidingen, technische kranen en waterbehandelingssystemen van merken als BWT en Wilo.
Deze sterke selectie van topmerken werd aangevuld door Facq-exclusives zoals Vigour (sanitair), Conel(leidingsystemen) en Cosmo (installatiemateriaal). Facq heeft ook exclusieve distributierechten voor bepaalde gamma’s van bekende fabrikanten, wat haar profiel als leverancier van hoogwaardige oplossingen versterkt.
…in een unieke setting
Dit evenement werd georganiseerd aan boord van de Blue Rhapsody, die speciaal voor de gelegenheid was ingericht, en stelde Facq in staat om dichter bij zijn klanten te komen door naar hun regio te varen. Deze originele locatiekeuze werd erg gewaardeerd. Het was een uniek en gezellig kader voor interessante professionele contacten. Speciale bussen stonden ter beschikking om de toegang te vergemakkelijken voor wie van verder kwam.
…met een gezellig netwerkmoment
De Facq Discovery Days vormden ook de ideale gelegenheid om professionele relaties te versterken en ideeën uit te wisselen in een aangename sfeer. De verschillende experts uit de sector konden bijpraten met een hapje en een drankje.
Nu al een vaste waarde
Dankzij dit succes plant Facq al een tweede editie van de Discovery Days, met meer tussenstops om nog dichter bij de klanten te komen en hen een uniek netwerkmoment aan te bieden.